Putem besplatne info linije možete dobiti sljedeće vrste informacija:
- Informacije o svim proizvodima i uslugama Banke
- Prednosti proizvoda i usluga
- Načinu funkcionisanja proizvoda i suluga
- Detaljima vezanim za apliciranje nekih od proizvoda Banke
- Sve informacije vezane za elektronsko i mobilno bankarstvo
- Prijave svih vrsta reklamacija, primjedbi i pohvala
- Na mnoga druga pitanja koja su vezana za poslovanje BBI Banke.
Za sve upite koji se odnose na elektronsko bankarstvo možete se obratiti na naš besplatan info broj 0800 200 20,odabirom opcije četiri (4).
Za upite dostavljene putem emaila, odgovor možete očekivati u roku dva radna dana (2), ukoliko se upit odnosi na informacije o proizvodima i uslugama. Ukoliko se na Vaše pitanje uključuju i druge organizacione jedinice odgovor možete čekati i do sedam (7) radnih dana a na reklamacije maksimalno do trideset (30) radnih dana.
Ukoliko je Vaša kartica blokirana, deblokadu iste moguće je izvršiti isključivo u nabližoj poslovnici BBI Banke ispunjenjem zahtjeva za deblokadu uz predočenje ličnog dokumenta na osnovu koje šalterski radnik ima mogućnost izvršiti provjeru identifikacije.
Samostalno i proaktivno upravljajte 24h/365 sa svim svojim karticama.
Putem linka https://bbi.ba/bs/stanovnistvo/card-guard podnesite zahtjev kako biste mogli
samostalno aktivirati i deaktivirati svoju karticu putem aplikacije Card Guard.
- Obavezno prilikom preuzimanja kartice istu odmah potpišite sa zadnje strane;
- Zapamtite Vaš PIN, nikada ga ne zapisujte niti ostavljate u novčaniku (uništite Obavijest o PIN-u);
- Vaš PIN i CVV2 nemojte otkrivati nikome, čak ni službenicima Banke;
- Pazite gdje čuvate i ostavljate Vašu karticu i PIN kod (korisnik čije se ime nalazi na kartici isključivi je korisnik kartice koja nije prenosiva na drugu osobu);
- Pravovremeno obavijestite Banku o promjeni adrese i/ili matičnih podataka;