JKP „Visoko“ d.o.o. Visoko
JKP „Visoko“ d.o.o. Visoko i BBI banka su svojim zajedničkim korisnicima omogućili uslugu plaćanja računa usluga JKP „Visoko“ d.o.o. koje pružaju svojim klijentima putem mobilnog (mBBI) i elektronskog bankarstva (eBBI). Uslugu eRežija mogu ugovoriti svi korisnici usluga JKP "Visoko" koji imaju račun u BBI banci.
Korištenjem usluge eRežija građani ostvaruju značajne pogodnosti:
- brže i jednostavnije,
- nema čekanja u redovima a klijenti svoje obaveze mogu izvršiti bilo kada i sa bilo kojeg mjesta.
Prijava za korištenje usluge eRežija se može ostvariti klikom na korisničkom nalogu elektronskog (eBBI) ili mobilnog (mBBI) bankarstva, a da bi započeli sa korištenjem ove pogodnosti korisnici na osnovu šifre korisnika navedene na standardnom računu usluga vrše njeno aktiviranje putem eRežija.
Instrukcije o informacijama neophodnim za aktiviranje
Kako bi izbjegli nedoumice, te vam pojednostavili aktiviranje usluge, u nastavku možete potražiti instrukcije o informacijama neophodnim za aktiviranje:
- Vaš naziv računa: unesite svojevoljno naziv za ovu eRežiju (npr. Račun komunalije)
- BBI račun plaćanja – Tekući račun sa kojeg želite vršiti plaćanje računa
- Šifra plaćanja JKP Visoko računa - unosite brojeve koji su navedeni ispod vašeg imena i prezimena na računu
- Automatska naplata - Uključite ukoliko želite da banka automatski naplati račun po primitku računa od JKP Visoko, bez vaše dodatne intervencije.
Uslugu eRežije ste u mogućnosti aktivirati i za druga fizička lica za koje želite vršiti plaćanje računa.
Ukoliko imate nejasnoća, pišite nam putem opcije "Poruke" unutar mBBI aplikacije ili pozovite BBI info liniju na 080 020 020.