O aplikaciji

KVIKO predstavlja novu uslugu za slanje i podizanje novca bez kartice.

Usluga predstavlja dodatnu pogodnost klijentima Banke, a za korištenje iste potreban je samo mobilni telefon sa pristupom internetu i otvoren tekući račun u Banci. 

  • Bez naknade za aktiviranje usluge u sklopu jednog od paketa BBI 
  • Jednokratna naknada u iznosu od 5,00 KM ukoliko aktiviranje usluge nije u sklopu jednog od paketa BBI 
  • Fiksna naknada po transakciji u iznosu od 0,30 KM 
  • Maksimalan iznos transakcije u toku jednog dana (unutar 24 sata) je 300,00 KM
  • Maksimalan broj transakcija u toku jednog dana (unutar 24 sata) je ograničen na 3 (tri) transakcije koje nisu istekle ili otkazane tj. koje su uspješno realizovane

Da bi ste postali Korisnik KVIKO aplikacije potrebno je da se obratite u našu najbližu poslovnicu/filijalu i potpišete pristupnicu.

Preuzimanje dokumentacije:

Kako funkcioniše

KVIKO je mobilna paymant aplikacija koja omogućava korisnicima banaka beskartično podizanje novca na bankomatima.

KVIKO aplikacija funkcioniše vrlo jednostavno. Pošiljalac sredstava, koji treba da ima tekući račun u BBI Banci ili ASA Banci, na svoj telefon instalira KVIKO aplikaciju. U par koraka, koristeći aplikaciju, odabere iznos sredstava koji želi poslati primaocu, generišući jedinstven kôd. Generisani kôd šalje primaocu novca putem SMS-a ili bilo kojeg drugog komunikacijskog kanala (Viber, WhatsApp ili FB). Primalac unosi zaprimljeni kôd na tastaturi bankomata i podiže iznos koji je pošiljalac odredio prilikom slanja.

Za podizanje novca sa bankomata putem kôda nije Vam potrebna kartica niti račun u banci. Dovoljno je da kôd koji ste dobili unesete na bankomat i preuzmete sumu koju Vam je poslao pošiljalac kôda. Također, za podizanje novca nije potreban otvoren račun u banci.

 

Preuzimanje aplikacije

Aplikaciju je moguće preuzeti na Play store za korisnike android telefona, te na App store za korisnike iOS telefona.

Za korisnike KVIKO aplikacije, neophodno je da korisnik ima pristup internetu.

 

Kontakt informacije

Za sva tehnička pitanja ili eventualne poteškoće u radu aplikacije, pozovite broj call centra + 387 33 652 888. Call centar Bamcard d.d. Sarajevo dostupan je 24/7 i web stranica: www.kviko.ba

Ili na besplatan info broj BBI banke: 0800 200 20