Nova mBBI aplikacija
Povežite se sa svojom Bankom za brže transakcije i bolje korisničko iskustvo
24/7
Poslujte sa BBI Bankom sa bilo kojeg mjesta u zemlji i inostranstvu
Instalirajte
novu mBBI aplikaciju
Za svakodnevno poslovanje sa BBI Bankom, odakle god i kada god poželite.
- Push notifikacije
- PIN/ mToken
- Aktivacija/ Reaktivacija usluge
- Ekrani za prijavu
- Postavka profila
- eRežija
- Kontakt
- Plaćanje/Kreiranje naloga
Istražite nove funkcionalnosti
Personalizirani početni ekran
Personalizirani početni ekran sa pozdravanom poruku i imenom korisnika.
Izbornik vrste proizvoda
Prikaz izbornika vrste proizvoda (Računi, Kartice, Finansiranja, Štednja). U okviru grupe proizvoda, pomjeranjem u desno ili u lijevo, omogućen je uvid u sve aktivne partije iz te grupe proizvoda, npr. tekući račun, avista račun itd.
Vrsta paketa u korištenju
Prikaz vrste ugovorenog paketa proizvoda i usluga u korištenju, sa važećim pogodnostima i korisnim informacijama za korisnika.
Prikaz/ promjena PIN-a kartice
U slučaju zaboravljenog PIN-a kartice, korisniku je isti dostupan kroz funkcionalnosti "Prikaži PIN kod" kao i opcija "Promijeni PIN kod".
Prikrivanje iznosa računa
Korisnik mBBI mobilne aplikacije u svakom trenutku ima mogućnost da sakrije ili prikaže stanje na svom računu.
Proces aktivacije, brzo i jednostavno
Posjetite najbližu poslovnicu BBI Banke radi aktivacije usluge.
Neophodno je imati otvoren tekući račun u BBI Banci.
Preuzmite mBBI aplikaciju
Preuzmite mBBI aplikaciju i unesite korisničko ime (dobijeno putem email-a) i privremenu lozinku (primljenu putem SMS-a). Kliknite na “Potvrdi”.
Aktivacijski ključ
Unesite aktivacijski ključ iz SMS poruke (važi 24 sata) i potvrdite.
Nova lozinka
Postavite novu lozinku za prijavu – unesite je dva puta i kliknite “Promijeniti lozinku”.
PIN kod
Kreirati PIN kod za autorizaciju plaćanja – potrebno je da sadržava najmanje 4 cifre i uključuje 2 različita broja.
Biometrijska prijava
Aktivirajte biometrijsku prijavu (otiskom prsta ili prepoznavanjem lica) odmah ili kasnije u postavkama aplikacije.
Vaše mišljenje, stvarni rezultati

“Sad imam sve na jednom mjestu. Super dizajn i potpuno drugačija aplikacija u odnosu na prethodnu.”
Haris S.

“Moderan dizajn, brza, pregledna aplikacija. Sve preporuke!”
Nađa L

Mnogo bolji prikaz ekrana. Funkcionalnosti su značajno unaprijeđene. I sad više PIN ne zaboravljam.
Said F
Saznajte više Najčešća pitanja
U nastavku možete pročitati odgovore na najčešća pitanja u vezi vaše mBBI mobilne aplikacije. Više informacija potražite u detaljnom mBBI korisničkom uputstvu.
Kako mogu preuzeti aplikaciju?
Aplikaciju možete preuzeti iz odgovarajuće prodavnice aplikacija:
- Za Android korisnike, posjetite Google Play Store (verzija 12.0 ili novija)
- Za iOS korisnike, posjetite Apple App Store (verzija 15.0 ili novija)
- Moguće je pretražite aplikaciju po njenom nazivu “mBBI” i preuzeti je.
Kako da se prijavim prvi put, a koristio/la sam staru aplikaciju?
Nakon što preuzmete aplikaciju, slijedite ove korake:
- Otvorite aplikaciju i odaberite opciju “Prijava”
- Unesite korisničko ime koje ste dobili na email adresu koju ste registrovali u Banci
- Unesite lozinku koju ste dobili putem SMS-a.
Valjanost pristupnih podataka (korisničko ime i lozinka) je neograničenog trajanja
- Unesite aktivacijski ključ koji ste dobili putem SMS-a.
Valjanost aktivacijskog ključa je 5 dana.
Napomena: Aktivacijom nove aplikacije, ranija verzija mBBI se automatski deaktivira
Šta da radim ako nisam dobio/la pristupne podatke ili aktivacijski ključ?
Ukoliko ne dobijete svoje korisničko ime, lozinku ili aktivacijski ključ, molimo da:
- Provjerite spam/neželjenu poštu u vašem email sandučiću s korisničkim imenom
- Provjerite da li je vaš broj telefona ažuriran u Banci
Kontaktirajte naš tim za podršku 080 020 020 ili na email info@bbi.ba za dodatnu pomoć
Mogu li promijeniti lozinku nakon prijave?
Da, radi vaše sigurnosti, preporučujemo da promijenite lozinku nakon prve prijave. To možete učiniti u sekciji “Profil” u aplikaciji.
Kada mogu unositi naloge za plaćanje?
Možete ih unositi 24/7, ali njihova realizacija zavisi od radnog vremena platnog prometa:
Domaći platni nalozi:
- Unutar BBI Banke – radnim danima do 20:00h (subotom do 15:00h)
- Prema drugim bankama – radnim danima do 14:00h
- Hitni nalozi prema drugim bankama – do 15:30h
Nalozi poslani nakon tog vremena izvršavaju se naredni radni dan.
Inostrani platni nalozi:
- T+2 (2 radna dana) – do 15:00h
- T+1 (1 radni dan) – do 13:00h
- T+0 (isti dan) – do 12:00h
Zaboravio/la sam PIN od kartice – šta da radim?
- Ukoliko ste zaboravili PIN kartice, u mBBI aplikaciji je dostupan kroz opciju:
Kartice → Postavke kartice → Prikaži PIN kod
- Ako želite promijeniti PIN, odaberite:
Kartice → Postavke kartice → Promijeni PIN kod
Nakon unosa starog PIN-a, unesite novi i promjena se primjenjuje odmah
Kako mogu preuzeti izvod po tekućem računu?
- Ukoliko ste prilikom otvaranja računa u poslovnici izabrali elektronski način dostave izvoda, tada izvod možete pregledati i preuzeti direktno kroz mBBI aplikaciju:
- Računi → Odaberite račun → Prikaži izvod
- Izvod možete pregledati i preuzeti u PDF formatu.
Preuzmite dokumentaciju
U nastavku možete pronaći korisničku dokumentaciju