Nova

mBBI

aplikacija

Povežite se sa svojom Bankom za brže transakcije i bolje korisničko iskustvo

24/7

Poslujte sa BBI Bankom sa bilo kojeg mjesta u zemlji i inostranstvu

Instalirajte
novu mBBI aplikaciju

Za svakodnevno poslovanje sa BBI Bankom, odakle god i kada god poželite. 

Istražite nove funkcionalnosti

Personalizirani početni ekran

Personalizirani početni ekran sa pozdravanom poruku i imenom korisnika.

Izbornik vrste proizvoda

Prikaz izbornika vrste proizvoda (Računi, Kartice, Finansiranja, Štednja). U okviru grupe proizvoda, pomjeranjem u desno ili u lijevo, omogućen je uvid u sve aktivne partije iz te grupe proizvoda, npr. tekući račun, avista račun itd.

Vrsta paketa u korištenju

Prikaz vrste ugovorenog paketa proizvoda i usluga u korištenju, sa važećim pogodnostima i korisnim informacijama za korisnika.

Upravljanje karticama u korištenju

Vizuelni prikaz kartica u paketu sa opcijom za detaljniji uvid u sadržaj. Upravljanje postavkama kartice/a (aktivnost kartice, mjesto trošenja, postavka limita, dostupnost po zemljama, vrijeme dostupnosti).

Prikaz/ promjena PIN-a kartice

U slučaju zaboravljenog PIN-a kartice, korisniku je isti dostupan kroz funkcionalnosti "Prikaži PIN kod" kao i opcija "Promijeni PIN kod".

Prikrivanje iznosa računa

Korisnik mBBI mobilne aplikacije u svakom trenutku ima mogućnost da sakrije ili prikaže stanje na svom računu.

Brzi servisi za plaćanje

Brzi servisi za plaćanje u okviru dodatnog izbornika.

Prikaz posljednje dvije transakcije

Za svaki račun se učitavaju posljednje dvije transakcije, bez potrebe da korisnik ulazi u detalje računa promet po istom.

Proces aktivacije, brzo i jednostavno

1

Posjetite najbližu poslovnicu BBI Banke radi aktivacije usluge.

Neophodno je imati otvoren tekući račun u BBI Banci.

2

Preuzmite mBBI aplikaciju

Preuzmite mBBI aplikaciju i unesite korisničko ime (dobijeno putem email-a) i privremenu lozinku (primljenu putem SMS-a). Kliknite na “Potvrdi”.

3

Aktivacijski ključ

Unesite aktivacijski ključ iz SMS poruke (važi 24 sata) i potvrdite.

4

Nova lozinka

Postavite novu lozinku za prijavu – unesite je dva puta i kliknite “Promijeniti lozinku”.

5

PIN kod

Kreirati PIN kod za autorizaciju plaćanja – potrebno je da sadržava najmanje 4 cifre i uključuje 2 različita broja.

6

Biometrijska prijava

Aktivirajte biometrijsku prijavu (otiskom prsta ili prepoznavanjem lica) odmah ili kasnije u postavkama aplikacije.

Vaše mišljenje, stvarni rezultati

“Sad imam sve na jednom mjestu. Super dizajn i potpuno drugačija aplikacija u odnosu na prethodnu.”

Haris S.

“Moderan dizajn, brza, pregledna aplikacija. Sve preporuke!”

Nađa L

Mnogo bolji prikaz ekrana. Funkcionalnosti su značajno unaprijeđene. I sad više PIN ne zaboravljam. 

Said F

Saznajte više Najčešća pitanja

U nastavku možete pročitati odgovore na najčešća pitanja u vezi vaše mBBI mobilne aplikacije. Više informacija potražite u detaljnom mBBI korisničkom uputstvu.

Aplikaciju možete preuzeti iz odgovarajuće prodavnice aplikacija: 

  • Za Android korisnike, posjetite Google Play Store (verzija 12.0 ili novija)
  • Za iOS korisnike, posjetite Apple App Store (verzija 15.0 ili novija)
  • Moguće je pretražite aplikaciju po njenom nazivu “mBBI” i preuzeti je.

Nakon što preuzmete aplikaciju, slijedite ove korake:

  • Otvorite aplikaciju i odaberite opciju “Prijava”
  • Unesite korisničko ime koje ste dobili na email adresu koju ste registrovali u Banci
  • Unesite lozinku koju ste dobili putem SMS-a.

       Valjanost pristupnih podataka (korisničko ime i lozinka) je    neograničenog trajanja

  • Unesite aktivacijski ključ koji ste dobili putem SMS-a.

       Valjanost aktivacijskog ključa je 5 dana.


Napomena: Aktivacijom nove aplikacije, ranija verzija mBBI se automatski deaktivira

Ukoliko ne dobijete svoje korisničko ime, lozinku ili aktivacijski ključ, molimo da:

  • Provjerite spam/neželjenu poštu u vašem email sandučiću s korisničkim imenom
  • Provjerite da li je vaš broj telefona ažuriran u Banci

Kontaktirajte naš tim za podršku 080 020 020 ili na email info@bbi.ba za dodatnu pomoć

Da, radi vaše sigurnosti, preporučujemo da promijenite lozinku nakon prve prijave. To možete učiniti u sekciji “Profil” u aplikaciji.

Možete ih unositi 24/7, ali njihova realizacija zavisi od radnog vremena platnog prometa:

Domaći platni nalozi:

  • Unutar BBI Banke – radnim danima do 20:00h (subotom do 15:00h)
  • Prema drugim bankama – radnim danima do 14:00h
  • Hitni nalozi prema drugim bankama – do 15:30h

Nalozi poslani nakon tog vremena izvršavaju se naredni radni dan.

 

Inostrani platni nalozi:

  • T+2 (2 radna dana) – do 15:00h
  • T+1 (1 radni dan) – do 13:00h
  • T+0 (isti dan) – do 12:00h
  • Ukoliko ste zaboravili PIN kartice, u mBBI aplikaciji je dostupan kroz opciju:

Kartice → Postavke kartice → Prikaži PIN kod

  • Ako želite promijeniti PIN, odaberite:

Kartice → Postavke kartice → Promijeni PIN kod

Nakon unosa starog PIN-a, unesite novi i promjena se primjenjuje odmah

  • Ukoliko ste prilikom otvaranja računa u poslovnici izabrali elektronski način dostave izvoda, tada izvod možete pregledati i preuzeti direktno kroz mBBI aplikaciju:
  • Računi → Odaberite račun → Prikaži izvod
  • Izvod možete pregledati i preuzeti u PDF formatu.

Aplicirajte već danas
za mBBI mobilno bankarstvo

O nama

Bosna Bank International d.d. Sarajevo

Novosti

Budite u toku s novostima iz BBI banke

Lokacije

Pronađite najbližu poslovnicu

Kontakt

Sve informacije na jednom mjestu

GPI

Provjerite status deviznih transakcija

O nama

Bosna Bank International d.d. Sarajevo

Novosti

Budite u toku s novostima iz BBI banke

Lokacije

Pronađite najbližu poslovnicu

Kontakt

Sve informacije na jednom mjestu

GPI

Provjerite status deviznih transakcija

logo-bijeli-01

mBBI mobilno bankarstvo