Potrebna dokumentacija za apliciranje pravnih lica:
- Aktuelni izvod iz sudskog registra ne stariji od 90 dana,
- Statut i odluka o osnivanju preduzeća,
- Uvjerenje o poreskoj registraciji od porezne uprave - ID broj,
- Uvjerenje o registraciji obveznika poreza na dodanu vrijednost - PDV broj,
- Obavještenje nadležnog zavoda za statistku o razvrstavanju po djelatnostima,
- Uvjerenje Porezne uprave i Uprave za indirektno oporezivanje o izmirenim direktnim/ indirektnim porezima ne starije od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva
- Zahtjev kojim se definiše namjena, iznos i rok otplate finansiranja,
- Rješenje o upisu u sudski registar sa svim izmjenama i dopunama,
- Kopija lične karte i CIPS-a za lica ovlaštena za zastupanje,
- Izjava o povezanim licima,
- Saglasnost za provjeru Centralnog registra kredita (CRK),
- Izvještaj eksternog revizora (samo za dioničarska društva),
- Poslovni plan, projektovani bilansi i gotovinski tokovi za period otplate finansiranja,
- Program ili projekat, sažetak projekta po osnovu kojeg se podnosi zahtjev za finansiranje,
- Očekivani efekti u zapošljavanju, shodno biznis planu,
- Bilans stanja i uspjeha za prethodne dvije godine, te preliminarni finansijski pokazatelji za tekući period,
- Dokumentacija za obezbjeđenje finansiranja i instrumenti obezbjeđenja finansiranja (kolateral) koje određuje Banka, u skladu sa svojom poslovnom politikom i ovisi o bonitetu komitenta i
- Izjava o primljenim “de minimis” pomoćima i drugim državnim pomoćima (“Službene novine FBiH”, br. 27/18)
- Po zahtjevu Banke i ostala dokumenta u skladu sa internim aktima Banke.
Potrebna dokumentacija za apliciranje fizičkih lica (obrtnici i samostalne djelatnosti):
- Uredno popunjen i ovjeren zahtjev za finansiranje,
- Dokaz o namjenskom korištenju sredstava finansiranja (predračun, faktura, Ugovor o kupoprodaji, potvrda o ostatku duga),
- Rješenje nadležnog općinskog organa za obavljanje djelatnosti,
- Obavještenje nadležnog zavoda za statistku o razvrstavanju po djelatnostima•Kopija kartona deponovanih potpisa lica ovlaštenih za zastupanje,
- Specifikacija o utvrđivanju dohotka od samostalne djelatnosti za posljednje dvije godine,
- Uvjerenje o poreskoj i PDV registraciji (ukoliko je djelatnost u obavezi),
- Fotokopija lične karte (LK) - vlasnika samostalne djelatnosti,
- Fotokopija CIPS potvrde - vlasnika samostalne djelatnosti,
- Specifikacija uz isplatu plata - Obrazac 2001 i 2002 ,
- Uvjerenje Porezne uprave o izmirenim direktnim porezima, ne starije od 30 dana.
- Uvjerenje Uprave za indirektno oporezivanje o izmirenim indirektnim porezima, ne starije od 30 dana (ukoliko je djelatnost u pdv sistemu)
- Odgovarajući dokument koji dokazuje da vlasnik samostalne djelatnosti ima nekretninu u svom vlasništvu (stan, kuća, zemljište, poslovni prostor); odgovarajući dokument koji dokazuje vlasništvo - ZK izvadak, list nepokretnosti, posjedovni list (samo za ona područja u kojima nisu uspostavljene zemljišne knjige) i
- Izjava o primljenim “de minimis” pomoćima i drugim državnim pomoćima (“Službene novine FBiH”, br. 27/18)
- Po zahtjevu Banke i ostala dokumenta u skladu sa internim aktima Banke.
Potrebna dokumentacija za založno pravo:
Potrebna vrijednost založnog prava u odnosu na iznos odobrenog finansiranja utvrđuje se u skladu sa aktima banke i ovisi od visine zahtjeva za finansiranje i sveukupnog boniteta klijenta.
Uobičajene vrste kolaterala koje BBI banka prihvata i potrebna dokumentacija za založno pravo:
- Založno pravo na nekretnine,
- Založno pravo na opremu,
- Mjenice firme,
- Lične mjenice vlasnika privrednog društva ili obrta,
- Ugovor o asignaciji,
- Polisa osiguranja vinkulirana u korist BBI,
- Ostalo u dogovoru sa Bankom.
Za ponuđeno obezbjeđenje (zalog pokretne i nepokretne imovine) obavezno je dostaviti procjenu sudskog vještaka (procjena nekretnine ne smije biti starija od 6 mjeseci i treba biti izvršena od ovlaštenog sudskog vještaka prihvatljivog za banku), dokument koji dokazuje vlasništvo (ZK izvadak ne stariji od 30 dana) i kopiju katastarskog plana.
Potrebna dokumentacija za ostvarivanje prava na subvencioniranje
Korisnici ostvaruju pravo na subvenciju urednim servisiranjem obaveza prema banci i dokumentova-njem ispunjavanja ugovorenih obaveza na polugodišnjem nivou, dostavljanjem:
- Izvještaja o namjenskom trošenju sredstava u skladu sa Ugovorom između BBI i Korisnika finansiranja.
- Potvrde od Poreske uprave i Uprave za indirektno oporezivanje o urednom izmirenju obaveza,
- Obrasca 2001 u cilju kontrole broja zaposlenih.