COVID-19 Info | Bosna Bank International

OBAVJEŠTENJE ZA KLIJENTE / PRAVNA LICA U VEZI ODOBRAVANJA PRIVREMENIH MJERA I OLAKŠICA U OTPLATI OBAVEZA PREMA BANCI

Poštovani klijenti,

U skladu sa Odlukom Agencije za bankarstvo FBiH iz marta 2021.godine i Agencije za bankarstvo RS o privremenim mjerama koje banka primjenjuje za oporavak od negativnih ekonomskih posljedica uzrokovanih virusnim oboljenjem „COVID – 19“, u namjeri da u ovim vanrednim okolnostima pomogne svojim klijentima, Bosna Bank International d.d. Sarajevo je na raspolaganju klijentima u vezi odobravanja privremenih mjera u otplati obaveza prema Banci.

PREGLED MJERA OLAKŠICA U PLAĆANJU OBAVEZA

  • Moratorij na plaćanje obaveza – krajnji mogući rok odgode plaćanja obaveza 30.06.2021. godine
  • Grace period – u kojemu se odgađa plaćanje obaveza po glavnici finansiranja
  • Prolongacija perioda povrata kratkoročnih revolving finansiranja i finansiranja sa jednokratnim dospjećem
  • Restruktura finansiranja u cilju postizanja pogodnog modaliteta budućih i održivih plaćanja klijenta
  • Kombinacija mjera olakšica u plaćanju obaveza

KLIJENTI BANKE / PRAVNA LICA KOJI MOGU DA APLICIRAJU ZA NEKU OD MJERA OLAKŠICA PLAĆANJA

  • Preduzeća koja su direktno pogođena krizom uzrokovanom korona virusom te ime je iz tog razloga ugrožena likvidnost ili solventnost, uključujući i ona kojima je uticaj krize manji ali perspektive oporavka industrije/djelatnosti klijenta jasno ukazuju na mogućnost pogoršanja finansijskog položaja klijenta.

Primjeren modalitet olakšice odredit će se na osnovu kreditne analize i sagledavanja potreba poslovanja klijenta.
Klijenti su u obavezi dostaviti dokumente u skladu sa zahtjevom i procedurama Banke, kojima se dokazuju uslovi za sticanje neke od navedenih olakšica u plaćanju obaveza.

Odobrenje privremenih mjera/olakšica u otplati obaveza za finansiranja do 31.12.2021.godine, razmatrat će se pojedinačno prema zahtjevu klijenta.

Banka će razmotriti zahtjev klijenta u skladu sa privremenim mjerama definisanim u skladu sa Odlukom Agencije za bankarstvo FBiH  i Agencije za bankarstvo RS o privremenim mjerama koje banka primjenjuje za oporavak od negativnih ekonomskim posljedica uzrokovanih virusnim oboljenjem „COVID – 19“.

Vaš zahtjev za neku od mjera olakšica u plaćanju možete podnijeti službeniku Banke nadležnom za vođenje poslovnog odnosa sa Vašom cijenjenom firmom

 

Poštovani klijenti, partneri i prijatelji BBI banke,

Bosna Bank International (BBI) d.d. Sarajevo će na ovoj stranici objavljivati sve važne informacije i instrukcije u vezi rada Banke i usluga koje kontinuirano pružamo svim našim klijentima tokom trajanja svjetske pandemije uzrokovane pojavom virusa Covid-19, kao i tokom stanja nesreće u Bosni i Hercegovini.


Radno vrijeme svih poslovnica i podružnica/filijala Banke je od 08:00-16:00h svakim radnim danom. Vikend je i dalje neradan.

Pozivamo sve klijente da se upoznaju sa savjetima za poslovanje sa BBI bankom i da koriste sve dostupne usluge digitalnog bankarstva BBI banke.

(04.08.) Obavijest o izmjeni radnog vremena Kontakt centra

 

Bosna Bank International (BBI) obavještava klijente da je izmijenjeno radno vrijeme Kontakt centra.

Od 05.08.2020. godine Kontakt centar BBI banke će raditi svakim radnim danom u periodu od 08:00 do 16:30 sati. Besplatni broj telefona na koji se svi zainteresirani klijenti mogu obratiti tokom radnog vremena Kontakt centra je 080 020 020.

Informacije o proizvodima i uslugama BBI d.d. dostupni su i na zvaničnoj web stranici, a pitanja klijenti mogu dostaviti i putem e-maila: info@bbi.ba.


(04.04.) Informacije za osobe iznad 65 godina starosti, penzionere, te osobe koje su u u izolaciji, odnosno imaju zabranu kretanja

 

Detaljne instrukcije i informacije za osobe iznad 65 godina starosti, penzionere, te osobe koje su u u izolaciji, odnosno imaju zabranu kretanja molimo da potražite na linku ovdje.


(03.04.) Posebne mjere podrške fizičkim licima i poslovnim klijentima pogođenim posljedicama krize uzrokovane pandemijom virusa COVID-19

 

Poštovani klijenti BBI banke,

Pripremili smo za Vas paket mjera podrške vezano za privremene olakšice otplate finansiranja u situaciji novonastalih okolnosti uzrokovanih pandemijom bolesti ''Covid-19''.

Mjere privremenih olakšica za otplatu finansiranja temelje se na propisima entitetskih Agencija za bankarstvo sadržanih u njihovim Odlukama o privremenim mjerama za ublažavanje negativnih ekonomskih posljedica uzrokovanih virusnim oboljenjem ''Covid-19''.

Sa posebnim mjerama podrške za fizička i pravna lica, poslovne klijente BBI banke možete se upoznati na linku ovdje.


(27.03.) Pismo predsjednika Uprave klijentima i partnerima Bosna Bank International d.d. Sarajevo

 

U današnjem svijetu ponekad se možemo suočiti sa izazovima koji mogu značajno uticati na način na koji vodimo svakodnevni život. Svjetska pandemija virusa COVID-19 je, kao što svi znamo, imala različit uticaj na pojedinačne države i regije. Lideri širom svijeta bili su prisiljeni na donošenje do sada neviđenih odluka kako bi stavili pod kontrolu širenje ovog virusa.

Budite uvjereni da je Vaša BBI banka uz Vas u ovom periodu. Bosna Bank International (BBI) d.d. Sarajevo je finansijski likvidna i stabilna, uz izrazito jake dioničare – Islamsku razvojnu banku (IsDB), Abu Dhabi Islamic Bank (ADIB) i Dubai Islamic Bank (DIB) sa kojima smo proteklih 20 godina dokazali da smo orijentisani i posvećeni razvoju BiH.

U BBI smo formirali poseban tim koji će pratiti razvoj cjelokupne situacije. Pažljivo obraćamo pažnju na sva događanja u našoj državi i provodimo upute koje dobivamo od strane nadležnih institucija.

Cijelo pismo predsjednika Uprave Bosna Bank International d.d. Sarajevo g. Amera Bukvića upućeno klijentima i partnerima BBI banke pročitajte ovdje.


(16.03.) Savjeti i upute za poslovanje sa BBI Bankom tokom trajanja rizika od virusa COVID-19

 

Budimo odgovorni prema sebi i drugima. Smanjimo rizike od COVID-19 virusa!

Dragi naši klijenti,

Povodom aktuelne epidemiološke situacije uzrokovane virusom COVID-19, obavještavamo vas da Bosna Bank International d.d. Sarajevo poduzima sve preventivne higijenske mjere kako bi se širenje virusa svelo na minimum.

Ovim putem pozivamo sve naše klijente da intenzivnije koriste sve dostupne usluge digitalnog bankarstva BBI banke: internet (eBBI) i mobilno (mBBI) bankarstvo, KVIKO aplikaciju i uslugu eREŽIJA, kako bi kretanja i okupljanja sveli na minimum. Način korištenja svih navedenih usluga i dodatna uputstva možete pronaći na našoj web stranici www.bbi.ba.

Također vam želimo preporučiti da u što većoj mjeri vršite plaćanje karticama, kao i da potrebu podizanje novca realizujete putem BH Mreže bankomata s obzirom na to da Vam je na raspolaganju više od 140 bankomata na kojima svoj novac možete podići bez naknade. Pregled lokacija bankomata potražite na: www.bhmreza.ba.

Kontinuirano pratimo situaciju i razmatramo moguće dodatne mjere, sve s ciljem zaštite zdravlja naših klijenata i zaposlenika.

Pozivamo sve naše klijente, partnere i zaposlene da se pridržavaju svih zvaničnih preporuka i odluka nadležnih institucija.