
Za nedostajući izvod po TRN možete se obratiti osoblju u najbližoj poslovnici BBI banke.
Potvrda o solventnosti se izdaje na osnovu zahtjeva pravnog lica. Zahtjev se dostavlja na memorandumu pravnog lica sa potpisom ovlaštenih lica, te treba da sadrži svrhu za koju se potvrda izdaje, kao i vremenski interval za koji se traži potvrda da TRN pravnog lica nije bio blokiran.
Dodavanje ili brisanje osobe sa kartona deponovanih potpisa se radi na osnovu Odluke direktora pravnog lica u kojoj se jasno precizira koje lice se dodaje, a koje briše sa kartona deponovanih potpisa, ili na osnovu aktuelnog sudskog rješenja u slučaju kada se mijenja direktor. Za svakog novog potpisnika potrebna je ovjerena kopija lične karte i CIPS prijava. Također, neophodno je da svaki novi potpisnik dođe lično u matičnu poslovnicu BBI banke i deponuje potpis.
Popunjen i ovjeren zahtjev dostavite u najbližu poslovnicu BBI banke, odnosno putem e-maila ili fax-a. Zahtjev možete preuzeti ovdje!
Rabat je pogodnost smanjenja na ugovorenu, obračunatu i naplaćenu profitnu maržu, na koju pravno lice (klijent) stiče pravo isplate ukoliko ispuni unaprijed definisane i ugovorene uslove kroz ugovor o finansijskom partnerstvu (npr. ugovoreni nivo platnog prometa koji pravno lice treba da obavi preko TRN u BBI). Rabat se ugovara na godišnjem, polugodišnjem ili kvartalnom nivou.
Spiskovi za plate, topli obrok, prevoz i druge novčane naknade proslijeđuju se na grupni mail zbirnih uplata: zbirneuplate@bbi.ba
Spiskove za obustave dostavljaju na: administracija.kredita@bbi.ba
Generalno sve vrste spiskova mogu se slati na zajednički fax: 033 275 258