Kviko | Bosna Bank International
Online servisi Finansiranja Štednja Računi Kartice Podrška Islamsko bankarstvo

O aplikaciji

KVIKO predstavlja novu uslugu za slanje i podizanje novca bez kartice.

Aplikaciju je moguće preuzeti na za korisnike android telefona, te naza korisnike iOS telefona.

Usluga predstavlja dodatnu pogodnost klijentima Banke, a za korištenje iste potreban je samo mobilni telefon sa pristupom internetu i otvoren tekući račun u Banci. 

  • Bez naknade za aktiviranje usluge u sklopu jednog od paketa BBI 
  • Jednokratna naknada u iznosu od 5,00 KM ukoliko aktiviranje usluge nije u sklopu jednog od paketa BBI 
  • Maksimalan iznos transakcije u toku jednog dana (unutar 24 sata) je 300,00 KM
  • Maksimalan broj transakcija u toku jednog dana (unutar 24 sata) je ograničen na 3 (tri) transakcije koje nisu istekle ili otkazane tj. koje su uspješno realizovane

Da bi ste postali Korisnik KVIKO aplikacije potrebno je da se obratite u našu najbližu poslovnicu/filijalu i potpišete pristupnicu.

Preuzimanje dokumentacije:

Kako funkcioniše

KVIKO je inovativna mobilna payment aplikacija koja omogućava korisnicima banaka beskartično podizanje novca na bankomatima.

KVIKO aplikacija funkcioniše vrlo jednostavno. Pošiljalac sredstava, koji treba da ima tekući račun u ASA Banci, BBI Banci ili Union Banci, na svoj telefon instalira KVIKO aplikaciju. Osim instalacije, za korištenje aplikacije neophodno je prijaviti Kviko uslugu u jednoj od dvije ranije navedene banke prilikom čega korisnik preuzima svoj aktivacijski kod.

Potom, u par koraka, koristeći aplikaciju, odabere iznos sredstava koji želi poslati primaocu, generišući jedinstven kôd. Generisani kôd šalje primaocu novca putem SMS-a ili bilo kojeg drugog komunikacijskog kanala (Viber, WhatsApp ili FB). Primalac unosi zaprimljeni kôd na tastaturi bankomata i podiže iznos koji je pošiljalac odredio prilikom slanja.

Podizanje novca

Podizanje novca moguće je izvršiti na bankomatima ASA Banke, BBI Banke i Union Banke. Za podizanje novca sa bankomata putem kôda nije Vam potrebna kartica niti račun u banci. Dovoljno je da kôd koji ste dobili unesete na bankomat i preuzmete sumu koju Vam je poslao pošiljalac kôda. Također, za podizanje novca nije potreban otvoren račun u banci.

 

Preuzimanje aplikacije

Aplikaciju je moguće preuzeti na za korisnike android telefona, te na za korisnike iOS telefona.

Za korisnike KVIKO aplikacije, neophodno je da korisnik ima pristup internetu.

 

Isprobajte prvo instant plaćanje u Bosni i Hercegovini!

Bez uplatnica, bez odlaska u banku, bez čekanja i nepotrebnog stresa.

Kviko instant je prvo instant plaćanje sa računa na račun u BiH. Omogućava instant prenos sredstava (u realnom vremenu) sa računa na račun građana koristeći samo broj telefona primaoca. Primalac i pošiljalac trebaju da imaju ugovorenu Kviko uslugu.

Uslugu možete aktivirati u bilo kojoj poslovnici ASA, BBI ili Union Banke u BiH. Za aktivaciju usluge potrebna vam je kopija lične karte i CIPS prijava koja nije starija od 6 mjeseci. Po ugovaranju usluge u Banci, potrebno je preuzeti Kviko aplikaciju i unijeti aktivacijski kod koji ćete dobiti putem SMS-a.

Kviko instant je servis koji je dostupan klijentima banaka non-stop (24 h dnevno) tokom cijele godine. Za pristup servisu neophodno je da korisnik ima internet konekciju.

Novac možete poslati drugom Kviko korisniku koristeći samo broj telefona drugog korisnika.

 

Kontakt informacije

Za sva tehnička pitanja ili eventualne poteškoće u radu aplikacije, pozovite broj call centra + 387 33 652 888. Call centar Bamcard d.d. Sarajevo dostupan je 24/7 i web stranica: www.kviko.ba

Ili na besplatan info broj BBI banke: 0800 200 20